Leonardo da Vinçi ”Son Axşam Yeməyi“ adlı əsərini çəkərkən böyük bir çətinliklə qarşılaşır.
“Yaxşı”nı İsanın bədənində,”Pis”i isə İsanın yoldaşı olan və son axşam yeməyində ona xəyanət etməyə qərar verən Yahudanın bədənində təsvir etmək məcburiyyətində idi.
Əsəri yarım qoyaraq bu iki insana model olaraq istifadə edə biləcəyi birilərini axtarmağa başladı. Bir gün bir xorun verdiyi konsert əsnasında xordakılardan birinin İsa təsvirinə çox uyğun olduğunu gördü. Onu modellik etməsi üçün atelyesinə dəvət etdi. Saysız qaralama və eskiz çəkdi.
Aradan 3 il keçdi. ”Son Axşam Yeməyi“ əsərinin tamamlanmasına az qalmışdı. Ancaq Leonardo da Vinçi hələ Yahuda üçün istifadə edəcəyi modeli tapa bilməmişdi.
Leonardonun işlədiyi kilsənin kardinalı, əsəri bir an əvvəl bitirməsi üçün rəssamı tələsdirməyə başladı.
Günlərlə axtardıqdan sonra Leonardo vaxtından əvvəl yaşlanmış gənc bir adam tapdı. Çınqıllar içindəki bu adam sərxoşluqdan özünü itirmiş vəziyyətdə səkinin kənarına sığınmışdı.
Leonardo köməkçilərinə adamı çətinliklə də olsa kilsəyə gətirmələrini söylədi. Çünki artıq qaralama çəkəcək zamanı qalmamışdı. Kilsəyə çatanda köməkçiləri adamı ayağa qaldırdılar. Yazıq başına gələnləri anlamamışdı.
Leonardo adamın üzündə görülən inancsızlığı, günahı, eqoizmi əsərə əks etdirirdi.
Leonardo işini bitirdiyində, o zamana qədər sərxoşluğun təsirindən xilas olan bərduş gözlərini açdı və bu möcüzə əsəri gördü. Təəccüb və hüzn dolu bir səslə belə dedi:
“Mən bu əsəri daha əvvəl görmüşəm.“
“Yaxşı”nı İsanın bədənində,”Pis”i isə İsanın yoldaşı olan və son axşam yeməyində ona xəyanət etməyə qərar verən Yahudanın bədənində təsvir etmək məcburiyyətində idi.
Əsəri yarım qoyaraq bu iki insana model olaraq istifadə edə biləcəyi birilərini axtarmağa başladı. Bir gün bir xorun verdiyi konsert əsnasında xordakılardan birinin İsa təsvirinə çox uyğun olduğunu gördü. Onu modellik etməsi üçün atelyesinə dəvət etdi. Saysız qaralama və eskiz çəkdi.
Aradan 3 il keçdi. ”Son Axşam Yeməyi“ əsərinin tamamlanmasına az qalmışdı. Ancaq Leonardo da Vinçi hələ Yahuda üçün istifadə edəcəyi modeli tapa bilməmişdi.
Leonardonun işlədiyi kilsənin kardinalı, əsəri bir an əvvəl bitirməsi üçün rəssamı tələsdirməyə başladı.
Günlərlə axtardıqdan sonra Leonardo vaxtından əvvəl yaşlanmış gənc bir adam tapdı. Çınqıllar içindəki bu adam sərxoşluqdan özünü itirmiş vəziyyətdə səkinin kənarına sığınmışdı.
Leonardo köməkçilərinə adamı çətinliklə də olsa kilsəyə gətirmələrini söylədi. Çünki artıq qaralama çəkəcək zamanı qalmamışdı. Kilsəyə çatanda köməkçiləri adamı ayağa qaldırdılar. Yazıq başına gələnləri anlamamışdı.
Leonardo adamın üzündə görülən inancsızlığı, günahı, eqoizmi əsərə əks etdirirdi.
Leonardo işini bitirdiyində, o zamana qədər sərxoşluğun təsirindən xilas olan bərduş gözlərini açdı və bu möcüzə əsəri gördü. Təəccüb və hüzn dolu bir səslə belə dedi:
“Mən bu əsəri daha əvvəl görmüşəm.“
Leonardo da Vinçi təəccüblə soruşdu:
”Nə vaxt?“
Bədbəxt insan dedi:
“Əlimdə ovucumda olanı itirmədən əvvəl. O zamanlarda bir xorda mahnı oxuyurdum, bir çox xəyalım vardı. Bir rəssam məni İsanın siması üçün modellik etməyə dəvət etmişdi.”
Yaxşı və pisin siması eynidir… Hər şey insanın yoluna nə vaxt çıxacağından asılıdır…
“Əlimdə ovucumda olanı itirmədən əvvəl. O zamanlarda bir xorda mahnı oxuyurdum, bir çox xəyalım vardı. Bir rəssam məni İsanın siması üçün modellik etməyə dəvət etmişdi.”
Yaxşı və pisin siması eynidir… Hər şey insanın yoluna nə vaxt çıxacağından asılıdır…
Yazıya Bloqdan keçid
Dəfə Olub.
0 коммент.:
Yorum Gönder
Rəy üçün Təşəkkür edirəm =)